Известие

Collapse
No announcement yet.

Музика 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Хрумна ми една идиотска идея: да използвам вече прокараните кабели, които имам за чейнджър до отзад, като реално по тях пусна сигнал от ICS до усилвателя, но така реално ще прецакам тези кабели и ще изгубя възможността за в бъдеще да си сложа чейнджър / loudlink mp3 player.
    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

    Comment


    • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
      Колеги, чета и чета цялата тема и не мога да си отговоря на няколко въпроса:

      1. Намерих си басовите говорители, но търся усилвателя. Трябва ли да сменям цялото окабеляване и какво точно трябва да прокарам?
      Имаш ли свободна кабелна форма с букса за оригиналния усилвател някъде около навигацията?
      Ако нямаш, то трябва да прокараш кабели за усилвателя и за говорителите под задната кора.

      Първоначално публикувано от duronman
      . Ясно е, че няма да се използва вграденият усилвател на ICS, но тогава трябва ли и до вратите да се прокарват нови кабели ?
      Не е необходимо. Просто трябва да превържеш изходите на новия усилвател към кабелите някъде около ICS-а.


      Първоначално публикувано от duronman
      3. Ако купя усилвател с цялата кабелна инсталация ли трябва да го купя ?
      Ако говориш за оригиналния усилвател, добре е той да е с кабелната форма.
      Ако говориш за друг усилвател, не е необходимо да га купуваш с кабелите.


      Първоначално публикувано от duronman
      4. Ако реша, все пак че е много сложна цялата процедура имам ли културен вариант за някакъв слаб афтърмаркет усилвател с който да захраня само задните 2 "буфера".
      Това не е трудно.


      Първоначално публикувано от duronman
      5. Колоните във вратите еднакви ли са при евтиното и TOP озвучаването или и те са различни ?
      Не зная, но бих се учудул ако "TOP озвучаването" работи с тези говорители, които са с мощност 10 W.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Благодаря колега, колкото и да "милея" за Босето от либрата ми май няма да ми се преработва всичко. Ще търся културен вариант да изкарам сигнал за афтърмаркет усилвателче и сигнал за него, но въпросът е от къде да хвана този сигнал. Няма да слагам туби и т.н., просто фабричните басове, които купих и за които уви не намерих заготовка под кората.

        Иначе, като заготовка имам само кабел за чейнджър в багажника. (2 чинча и една управляваща букса), съмнявам се това да са кабели за усилвател.
        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

        Comment


        • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
          Благодаря колега, колкото и да "милея" за Босето от либрата ми май няма да ми се преработва всичко. Ще търся културен вариант да изкарам сигнал за афтърмаркет усилвателче и сигнал за него, но въпросът е от къде да хвана този сигнал. Няма да слагам туби и т.н., просто фабричните басове, които купих и за които уви не намерих заготовка под кората.

          Иначе, като заготовка имам само кабел за чейнджър в багажника. (2 чинча и една управляваща букса), съмнявам се това да са кабели за усилвател.

          Много хора съм чувал да казват, че когато вземат сигнал от говорителите (примерно тези на задните врати), качеството е доста добро. Въпреки, че поне от теоретична гледна точка аз не бих направил това.
          Нищо не пречи да пробваш.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Това, което реално ме тревожи е от къде ще прокарам кабелите взимайки от задните врати (къде под мокета минават. Също така, ако смяната на цялата инсталация за монтаж на усилвателя е относително културна и лесна бих се заел, но отново не знам от къде минават кабелите от ICS до багажника и т.н. и ще се наложи да откривам топлата вода. Ако някой може да ми каже от къде минават всички тези кабели ще ми улесни живота и ще ми спести часове лутане
            Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

            Comment


            • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
              Това, което реално ме тревожи е от къде ще прокарам кабелите взимайки от задните врати (къде под мокета минават. Също така, ако смяната на цялата инсталация за монтаж на усилвателя е относително културна и лесна бих се заел, но отново не знам от къде минават кабелите от ICS до багажника и т.н. и ще се наложи да откривам топлата вода. Ако някой може да ми каже от къде минават всички тези кабели ще ми улесни живота и ще ми спести часове лутане
              Ползваш ли E-learn? Там поне мястото на кабели и компоненти е доста добре описано.

              ---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:37 ----------

              В случай, че го нямаш, ето го тук.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Имам го, не се бях сетил да погледна там. Благодаря отново

                EDIT: разгледах го и дава относителна яснота, но не се вижда, под централната конзола ли минава снопа, под седалките ли и т.н.
                Last edited by duronman; d.m.y г., 22:47.
                Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                Comment


                • Първоначално публикувано от jumbo797 Покажи съобщение
                  Здравейте Колеги,искам да попитам може ли да се изкара сигнал за усилвател от касетофона,дали има някакви букси за такъв изход,или някакъв друг вариант,имам навигация и ченджаър,оригиналните,ако може някой да помогне!Благодаря предварително!
                  http://www.electronics.bg/product_in...ts_id=21003811
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD (136hp )

                  Comment


                  • А като се изкара от там сигнал ICS не спира ли вграденият си усилвател към 4-те врати и да започва да дава сигнал само по тези чинчове ?

                    Отделно днес се мъча да сваля задната кора, под която трябва да сложа басовите говорители и не успявам. Свалил съм 2-те гайки, които я държат отдолу и болта, който е в задната жабка и не помръдва. Някакви идеи ?
                    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                    Comment


                    • В голям филм се опитваш да влезеш с оригиналното озвучаване....да знаеш.Има един колега които е успял да направи това,което ти се върти в главата и е написал подробно как става /има някъде негова тема/ ама повярвай ми има голямо разглобяване!Вариант някои да има оригинално висящо окабеляване за оригиналния усилвател не съществува.Или го имаш с усилвателя и колоните в задната кора или нямаш такова.Схемата с варианта усилвателя и колоните в кората е съвсем различна.Там Ицса захранва усилвателя и той разпределя звука за всички говорители.Играл съм си с този вариант оригинално озвучаване и да ти кажа не е болка за умиране нищо извънземно...Баса не е чак толкова силен и качеството за мен лично не би ме накарало да влезна в тези перипети!При Либрата свири много по добре.Управление за купешки усилвател се взима директно от ИЦСа /отзаде му/ има една букса която се продава на прилична цена и се включва към него.Пак има теми писани за това.А за сигнала на задните колони за които питаш сигнала се взима като свалиш задната седалка минават кабелите точно под нея от двете и страни!Поздрави и успех с начинанието!
                      5 Ланчии зад гърба си!
                      И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                      Comment


                      • Много благодаря, вече ми се изясниха нещата и ще го направя със някое слабо малко двуканално афтърмаркет усилвателче и фабричните говорители за кората.

                        Остават 2 питанки:

                        1. Как се маха задната кора (има ли нещо освен тези 3 болта).

                        2. Как се свалят седалките (имам газова бутилка и не мога да видя от нея дали има някой болт, който не виждам за седалките.

                        Извинявам се, че задавам вероятно банални въпрости, но така е с "нова" кола

                        П.П. Аз оригинално окабеляване и усилвател намерих и то на добра цена, но май филмът наистина е голям.

                        При либра качеството на звука от BOSE-то наистина беше извънземно за класа и и още много дребни екстри от нея ми липсват, но така и не разбрах защо няма либра автомат над 150 коня и защо на пътя е толкова неспокойна в завой дори с супер спретнато окачване, но много се отклоних...
                        Last edited by duronman; d.m.y г., 21:50.
                        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                        Comment


                        • Самата седалка се вади с издърпване силно нагоре ,в двата и края един,по един.А облегалката се сваля след като вече си махнал седалката се откриват болтове които трябва да се развият.Бутилката в багажника не пречи.Кората май нищо повече не я държи щом си свалил тези болтове скрития в жабката и отдолу на ламарината в багажника...Свали страничните кори в колонките...По принцип не се свалят ама си спомням че като ги махнах кората излезна много лесно.
                          5 Ланчии зад гърба си!
                          И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                          Comment


                          • Супер точен и конкретен отговор - БЛАГОДАРЯ !

                            Иначе сега търся евтин усилвател, защото тези говорителчета не заслужават някой много сносен, а и не слушам силно. Ще го сложа на мясното на фабричния, ще си изкарам кабели от ICS-а, като разбера кой е управляващият пин (да дава сигнал на усилвателя да се включва). Отделно се чудя дали да не търся говорители за вратите от вратите на либра, ако пасват 100% са по-качествени.
                            Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                            Comment


                            • Днес свалих задната седалка и буксите за задните врати са измамно удобни за взимане на сигнал, но остават 3 въпроса:

                              1. Така и така купих Bualpunkt буксата - не е ли по-добре отпред направо да си взема сигнала и няма ли да е по-качествен от там (купих и 2 чинча по 5 метра).

                              2. Ака реша да хвана от буксите за задните последователно или успоредно да вържа усилвателя с говорителите в задните врати и от къде да взема remote при такава конфигурация.

                              3. Тъй като най-вероятно ще си ги пусна културно през ICS-а, кабелите е ясно, че минават под хромираните лайсни "Алфа" и са на щипки, но от ICS наляво или надясно тръгват, под волана ли минават и от къде е най-удобно да ги прекарам ДО праговете.

                              Отделно ако хвана от ICS изходът е за 4 говорителя а не за отделни басови говорители, не е ли добре след усилвателя да сложа филтър за ниски, преди двата говорителя на задната кора?

                              Благодаря предварително, просто не ми се иска да откривам топлата вода, както ми се е случвало не веднъж, като съм убеден, че някой го е правил и може да сподели опит.
                              Last edited by duronman; d.m.y г., 21:42.
                              Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                                Днес свалих задната седалка и буксите за задните врати са измамно удобни за взимане на сигнал, но остават 3 въпроса:

                                1. Така и така купих Bualpunkt буксата - не е ли по-добре отпред направо да си взема сигнала и няма ли да е по-качествен от там (купих и 2 чинча по 5 метра).

                                2. Ака реша да хвана от буксите за задните последователно или успоредно да вържа усилвателя с говорителите в задните врати и от къде да взема remote при такава конфигурация.

                                3. Тъй като най-вероятно ще си ги пусна културно през ICS-а, кабелите е ясно, че минават под хромираните лайсни "Алфа" и са на щипки, но от ICS наляво или надясно тръгват, под волана ли минават и от къде е най-удобно да ги прекарам ДО праговете.

                                Отделно ако хвана от ICS изходът е за 4 говорителя а не за отделни басови говорители, не е ли добре след усилвателя да сложа филтър за ниски, преди двата говорителя на задната кора?

                                Благодаря предварително, просто не ми се иска да откривам топлата вода, както ми се е случвало не веднъж, като съм убеден, че някой го е правил и може да сподели опит.

                                Т.1

                                Горещо ти препоръчвам този вариант. Така ще вкараш в усилвателя сигнал, който е преди крайните стъпала на ICS - а. Т.е няма да ги има шумовете и изкривяванията, внесени от крайните стъпала на ICS - а.
                                Освен това, ако вземеш сигнал от говорителите, може да се наложи да сложиш затихвател, защото този сигнал може да е прекалено висок за входа на уселвателя.
                                Като теглиш кабелите от ICS - а, от там лесно ще вземеш и remote сигнала.
                                Относно вземането на сигнал от ICS - а гледай тук.

                                Относно евентуални филтри, пусни го да свири и тогава ще прецениш. Зависи от говорителите. Някои така или иначе са си нискочестотни и не им трябват филтри.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X